Obchodní podmínky
obchodní společnosti TONIE s.r.o.
se sídlem Nový Zlíchov 3373, 150 00 Praha 5, identifikační číslo: 04396936, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 246885, pro poskytování služeb (video kurzy) a prodej zboží (knihy, zářiče, programované kameny atd.) prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese onlinepsychosomatika.cz
1.
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti TONIE s.r.o., se sídlem Nový Zlíchov 3373, 15000 Praha 5 IČ: 04396936, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským osudem v Praze, oddíl C, vložka 246885 (dále jen „poskytovatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytnutí služeb (dále jen „smlouva o poskytnutí služeb“) nebo kupní smlouvy (dále jen “kupní smlouva”, kupní smlouva a smlouva o poskytnutí služeb společně dále jen “smlouvy na e-shopu” nebo kterákoliv z nich “smlouva na e-shopu”) uzavírané mezi poskytovatelem a spotřebitelem (dále jen „klient“) prostřednictvím internetového obchodu poskytovatele. Internetový obchod je poskytovatelem provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese onlinepsychosomatika.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu využít služby poskytovatele a/nebo nakoupit od poskytovatele zboží, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě na e-shopu. Odchylná ujednání ve smlouvě na e-shopu mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy na e-shopu. Smlouva na e-shopu a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu na e-shopu lze uzavřít v českém jazyce.
2.
VYMEZENÍ NĚKTERÝCH POJMŮ
2.1. Službou se pro účely této smlouvy rozumí poskytnutí video kurzů poskytovatele, které jsou svou povahou digitálním obsahem (nehmotným předmětem) chráněným autorským právem. Obsah, parametry a přesná specifikace video kurzů jsou uvedeny u popisu jednotlivých video kurzů na internetových stránkách onlinepsychosomatika.cz.
2.2. Zbožím se rozumí knihy, zářiče, programované kameny, popřípadě další věci určené k prodeji klientům na webové stránce. Přesná specifikace každé položky je uvedena u popisu zboží na internetových stránkách onlinepsychosomatika.cz.
3.
UŽIVATELSKÝ ÚČET
3.1. Na základě registrace klienta provedené na webové stránce může klient přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může klient provádět objednávání služeb nebo nakupovat zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může klient provádět objednávání služeb nebo nakupovat zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
3.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání služeb a/nebo nakupování zboží je klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené klientem v uživatelském účtu a při objednávání služeb a/nebo nakupování zboží jsou poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neodpovídá za škodu způsobenou nesprávnými údaji poskytnutými klientem.
3.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Klient je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
3.4. Klient není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
3.5. Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy klient svůj uživatelský účet déle než 3 roky nevyužívá, či v případě, kdy klient poruší své povinnosti ze smlouvy na e-shopu (včetně obchodních podmínek).
3.6. Klient bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
4.
UZAVŘENÍ SMLOUVY O POSKYTNUTÍ SLUŽEB
4.1.V rámci uživatelského účtu může klient vybrat video kurzy, o jejichž poskytnutí má zájem, pro zpřístupnění vybraných video kurzů je klient povinen uzavřít smlouvu o poskytnutí služeb.
4.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o službách, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb (tj. dostupných video kurzů). Ceny služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít smlouvu o poskytnutí služeb za individuálně sjednaných podmínek.
4.3. Pro objednání služeb vyplní klient objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
4.3.1. objednávaných službách (objednávané služby – tj. vybrané video kurzy „vloží“ klient do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu) a
4.3.2. způsobu úhrady ceny služeb
(dále společně jen jako „objednávka služeb“).
4.4. Před zasláním objednávky služeb poskytovateli je klientovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky služeb klient vložil, a to i s ohledem na možnost klienta zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky služeb. Objednávku služeb odešle klient poskytovateli kliknutím na tlačítko „OBJEDNÁVKA ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ“. Údaje uvedené v objednávce služeb jsou poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky služeb toto obdržení klientovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty klienta uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce služeb (dále jen „elektronická adresa klienta“).
4.5. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem vzniká doručením přijetí objednávky služeb (akceptací), jež je poskytovatelem zasláno klientovi elektronickou poštou, a to na elektronickou adresu klienta.
4.6. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o poskytnutí služby. Náklady vzniklé klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o poskytnutí služby (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí klient sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4.7. Klientovi byly před uzavřením smlouvy o poskytnutí služby sděleny všechny informace vyžadované ustanovením § 1811 odst. 2 a § 1820 občanského zákoníku.
5.
CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY
5.1. Cenu služeb a případné náklady spojené s poskytnutím služby dle smlouvy o poskytnutí služeb může klient uhradit poskytovateli následujícími způsoby:
-
bezhotovostně převodem na CZK účet poskytovatele č. 8107416002/5500 vedený u společnosti Raiffeisenbank a.s. (nebo EUR účet IBAN:
CZ0555000000008107416002 BIC: RZBCCZPP (dále jen „účet poskytovatele“); -
bezhotovostně prostřednictvím platebního systému
-
bezhotovostně platební kartou;
5.2. Poskytovatel nepožaduje od klienta zálohu či jinou obdobnou platbu. Klient bere na vědomí, že je povinen uhradit cenu za služby před jejich poskytnutím. Poskytovatel není povinen poskytnout službu před uhrazením ceny za služby.
5.3. V případě bezhotovostního převodu na CZK účet poskytovatele je cena za služby splatná do 10jednů od uzavření smlouvy o poskytnutí služby.
5.4.V případě bezhotovostního převodu na CZK účet poskytovatele je klient povinen uhrazovat cenu za služby společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek klienta uhradit cenu za služby splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.
5.5. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté poskytovatelem klientovi nelze vzájemně kombinovat.
5.6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě smlouvy o poskytnutí služeb klientovi daňový doklad – fakturu. Poskytovatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatel klientovi včetně příslušné daně po uhrazení ceny služeb a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu klienta.
6.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY O POSKYTNUTÍ SLUŽEB BEZ UDÁNÍ DŮVODU
6.1. Klient může od smlouvy o poskytnutí služeb odstoupit bez udání důvodu, a to ve lhůtě do doručení přístupových údajů ke zpřístupnění video kurzů (tj. do poskytnutí služby). Odstoupení musí být písemné a doručené na e-mailovou adresu poskytovatele info@onlinepsychosomatika.cz.
6.2. V případě odstoupení od smlouvy o poskytnutí služeb dle čl. 6.1 výše bude již uhrazená cena za služby vrácena klientovi stejným způsobem, jakým byla uhrazena, a to do 10 pracovních dnů.
6.3. Klient bere na vědomí, že od okamžiku doručení přístupových údajů ke zpřístupnění video kurzů (tj. od poskytnutí služby), není klient dle ustanovení § 1837 písm. l) občanského zákoníku oprávněn odstoupit od smlouvy, a to s ohledem
na skutečnost, že uvedené ustanovení zakazuje odstoupení od smlouvy o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
6.4. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy klient o svém odstoupení od smlouvy informuje poskytovatele formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem - info@onlinepsychosomatika.cz). Klient může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (viz. příloha obchodních podmínek), není to však jeho povinností.
7.
POSKYTNUTÍ SLUŽEB
Klientovi budou na jím uvedenou e-mailovou adresu dodány přístupové údaje, po jejichž zadání na webovém rozhraní obchodu mu budou zpřístupněny objednané video kurzy, a to na dobu uvedenou u příslušného kurzu na webovém rozhraní obchodu, po uplynutí této doby budou přístupové údaje deaktivovány.
8.
UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
8.1. V rámci uživatelského účtu může klient vybrat zboží, přičemž webové rozhraní obchodu obsahuje bližší popis zboží, včetně uvedení cen jednotlivých dostupných položek.
8.2. Cena zboží je uvedena včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků kromě dopravy. Cena zboží zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena
možnost poskytovatele uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
8.3. Pro zakoupení zboží vyplní klient objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
8.3.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ klient do elektronického
nákupního košíku webového rozhraní obchodu) a
8.3.2. způsobu úhrady kupní ceny
(dále společně jen jako „objednávka zboží“).
8.4. Před zasláním objednávky zboží poskytovateli je klientovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky zboží klient vložil, a to i s ohledem na možnost klienta zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky zboží. Objednávku zboží odešle klient poskytovateli kliknutím na tlačítko „OBJEDNÁVKA ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ“. Údaje uvedené v objednávce zboží jsou poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky zboží toto obdržení klientovi potvrdí elektronickou poštou, a to na elektronickou adresu
klienta.
8.5. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem vzniká odesláním objednávky zboží (akceptací), jež je poskytovatelem zasláno klientovi na adresu klienta uvedenou v objednávce.
8.6. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) a dopravu zboží si hradí klient sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
8.7. Klientovi byly před uzavřením kupní smlouvy sděleny všechny informace vyžadované ustanovením § 1811 odst. 2 a § 1820 občanského zákoníku.
9.
CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
9.1. Cenu zboží a náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy (dále jen společně “kupní cena”) může klient uhradit poskytovateli následujícími způsoby:
-
bezhotovostně převodem na CZK účet poskytovatele, tj. účet č. 8107416002/5500 vedený u společnosti Raiffeisenbank a.s. (nebo EUR účet IBAN: CZ0555000000008107416002 BIC: RZBCCZPP);
-
bezhotovostně prostřednictvím platebního systému
-
bezhotovostně platební kartou;
9.2. Poskytovatel nepožaduje od klienta zálohu či jinou obdobnou platbu. Klient bere na vědomí, že je povinen uhradit kupní cenu před dodáním zboží. Poskytovatel není povinen odeslat objednané zboží před uhrazením kupní ceny.
9.3. V případě bezhotovostního převodu na CZK účet poskytovatele je cena za služby splatná do 10 dnů od uzavření kupní smlouvy.
9.4. V případě bezhotovostního převodu na CZK účet poskytovatele je klient povinen uhrazovat kupní cenu společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek klienta uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.
9.5. Případné slevy z kupní ceny poskytnuté poskytovatelem klientovi nelze vzájemně kombinovat.
9.6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy klientovi daňový doklad – fakturu. Poskytovatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatel klientovi po uhrazení kupní ceny včetně příslušného DPH a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu klienta.
10.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY BEZ UDÁNÍ DŮVODU
10.1. Klient může od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to ve lhůtě do 14 dnů ode dne doručení objednaného zboží, resp. posledního kusu zboží z objednávky zboží, popř. poslední položky nebo části v případě dodávky zboží sestávajícího se z několika položek nebo částí. Odstoupení musí být písemné a doručené poskytovateli.
10.2. Klient je povinen v případě odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu dle čl. 10.1 odeslat zboží zpět poskytovateli, a to na adresu Svatopluka Čecha 720/44 Karviná 6, PS4 7356, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Náklady na vrácení zboží poskytovateli v případě odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu nese klient.
10.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 10.1 výše bude kupní cena vrácena klientovi stejným způsobem, jakým byla uhrazena, a to do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve než bude poskytovateli vráceno zboží nebo alespoň prokázáno, že klient zboží odeslal zpět poskytovateli.
10.4. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy klient o svém odstoupení od smlouvy informuje poskytovatele formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem - info@onlinepsychosomatika.cz). Klient může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (viz. příloha obchodních podmínek), není to však jeho povinností.
11.
DODÁNÍ ZBOŽÍ
11.1. Zboží bude klientovi doručeno prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, popř. jiného poskytovatele logistických a zásilkových služeb, dle výběru klienta z možností nabízených na webovém rozhraní obchodu, přičemž u každé možnosti bude uvedena cena vybraného typu dopravy a odhadovaný termín dodání.
12.
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ V PŘÍPADĚ POSKYTNUTÍ SLUŽBY
12.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění
pozdějších předpisů).
12.2. Poskytovatel odpovídá klientovi, že poskytnuté služby mají sjednané vlastnosti a splňují sjednané podmínky.
12.3. V případě, že poskytnutá služba není ve shodě se smlouvou o poskytnutí služby (např. video kurzy nebude možné přehrát nebo mu nebudou zpřístupněny všechny objednané kurzy), má klient právo na to, aby poskytovatel bezplatně a bez zbytečného odkladu zjednal nápravu, a to některým ze způsobů, jak je uvedeno dále.
12.4. Vadné plnění uplatňuje klient bez zbytečného odkladu u poskytovatele, nejpozději však do deseti pracovních dnů od poskytnutí služby.
12.5. Klient může požadovat bezplatné odstranění vady (zejm. zpřístupnění všech objednaných video kurzů či oprava technických závad zpřístupnění), přiměřenou slevu z ceny a, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na poskytnutí náhradní služby (zejm. opětovné zpřístupnění video kurzů). Není-li odstranění vady nebo poskytnutí náhradní služby možné, na základě odstoupení od smlouvy může klient požadovat vrácení ceny služeb v plné výši.
12.6. Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u poskytovatele. Poskytovatel je povinen klientovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy klient právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace klient požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o odstranění vady a době pro její odstranění, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
12.7. Práva z odpovědnosti za vady zboží může klient konkrétně uplatnit zejména osobně po předchozí domluvě na adrese sídla, telefonicky na čísle 00420 601 376 844 či elektronickou poštou na adrese info@onlinepsychosomatika.cz.
12.8. Klient sdělí poskytovateli, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže klient změnit bez souhlasu poskytovatele; to neplatí, žádal-li klient odstranění vady, která se
ukáže jako neodstranitelná.
12.9. Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud poskytovatel namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
13.
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ V PŘÍPADĚ DODÁNÍ ZBOŽÍ
13.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění
pozdějších předpisů).
13.2. Poskytovatel odpovídá klientovi, že dodané zboží má sjednané vlastnosti a splňuje sjednané podmínky.
13.3. V případě, že dodané zboží není ve shodě s kupní smlouvou (např. bylo dodáno jiné zboží nebo je zboží poškozené nebo neúplné), má klient právo na to, aby poskytovatel bezplatně a bez zbytečného odkladu zjednal nápravu, a to některým ze způsobů uvedeným níže.
13.4. Vadné plnění uplatňuje klient bez zbytečného odkladu u poskytovatele, nejpozději však do deseti pracovních dnů od dodání zboží.
13.5. Klient může požadovat bezplatné odstranění vady (zejm. dodání chybějícího zboží či výměnu za nepoškozené zboží), přiměřenou slevu z ceny a, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na poskytnutí náhradního zboží (zejm. opětovné dodání objednaného zboží). Není-li odstranění vady nebo poskytnutí náhradního zboží možné, na základě odstoupení od smlouvy může klient požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
13.6. Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u poskytovatele. Poskytovatel je povinen klientovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy klient právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace klient požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o odstranění vady a době pro její odstranění, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
13.7. Práva z odpovědnosti za vady zboží může klient konkrétně uplatnit zejména osobně po předchozí domluvě na adrese sídla, telefonicky na čísle 00420 601 376 844 či elektronickou poštou na adrese info@onlinepsychosomatika.cz. Nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne uplatnění vadného plnění je klient povinen předat zboží poskytovateli k posouzení vady a možností řešení reklamace.
13.8. Klient sdělí poskytovateli, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže klient změnit bez souhlasu poskytovatele; to neplatí, žádal-li klient odstranění vady, která se
ukáže jako neodstranitelná.
13.9. Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud poskytovatel namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
14.
DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
14.1. Poskytovatel není ve vztahu ke klientovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
14.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje poskytovatel prostřednictvím elektronické adresy info@onlinepsychosomatika.cz. Informaci o vyřízení stížnosti klienta zašle poskytovatel na elektronickou adresu klienta.
14.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytnutí služeb je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi poskytovatelem a klientem ze smlouvy o poskytnutí služeb.
14.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
14.5. Poskytovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
15.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Svou informační povinnost vůči klientovi ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů klienta pro účely plnění smlouvy o poskytnutí služeb, pro účely jednání o smlouvě o poskytnutí služeb a pro
účely plnění veřejnoprávních povinností poskytovatele plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.
16.
ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
16.1. Klient bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, mu mohou být ze strany poskytovatele zasílány obchodní sdělení poskytovatele na elektronickou adresu či na jeho telefonní číslo. Klient je oprávněn kdykoliv toto zasílání odmítnout, a to e-mailem zaslaným na adresu
info@funkcnipsychosomatika.cz v nastavení svého uživatelského účtu. Svou informační povinnost vůči klientovi ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů klienta pro účely zasílání obchodních sdělení plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.
16.2. Klient souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky poskytovatele ze smlouvy o poskytnutí služeb plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač klienta, může klient souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
17.
DORUČOVÁNÍ
Klientovi může být doručováno na elektronickou adresu klienta.
18.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
18.1. Pokud vztah založený smlouvou o poskytnutí služeb obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není klient, který je spotřebitelem, zbaven ochrany,
kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17.
června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
18.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
18.3. Smlouva o poskytnutí služeb či zboží včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
18.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy na e-shopu.
18.5. Kontaktní údaje poskytovatele: adresa pro doručování: Svatopluka Čecha 720/44, Karviná 6, PSČ 735 06, adresa elektronické pošty info@onlinepsychosomatika.cz, telefon 00420 601 376 844.